Jag skulle ju uppdatera bra idag. Vad hände?

Haha,, Hoppsan, Jag sa normal uppdatering och har inte bloggat alls. Fail på mig! Jag blev lite upptagen och distraherad för Malin kom hit. Jag hade glömt bort att jag hade frågat om hon ville komma över. Jag är så smart ibland. Haha..

När hon gick runt nio började jag kolla facebook, läsa bloggar och sen se en film. Tiden bara flög iväg. Det kommer bli bättre imorgon, så länge jag inte är sjuk eller så. Då kommer jag berätta några roliga saker som jag har hållt hemliga för er. Spännande va?

Tänkte se en film nu och sen lägga mig. Det är en dag imorgon också..
Anonym

Har du fått det där mailet än som dom skulle skicka?

Vi ärver inte planeten av våra föräldrar, vi lånar den ut av våra barn. Det menas med att vi får jordklotet av de som är äldre än oss som har bott på jorden längre än vi när de än dag är borta. Men vi kan inte se det som ett arv som vi helt kan använda upp för de som i sin tur är yngre än oss ska ju också leva på planeten när vi har gått bort. förstår du nu?

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: