If I could turn back time, I would never have left you

Idag klockan tio kommer de där jäkla familjepedagogerna för att se om jag stimulerar Alvin tillräckligt. Det är det ända de ska göra. Och vad innebär det? Jo, det innebär följande att jag måste vara toppenpigg och gå ut, att mitt hem måste vara kliniskt rent och att jag känner stress och press på att de granskar mig.

Egentligen är de inte här för att kolla så jag har städat, men de jobbar ju åt soc så jag vill inte riskera något. Egentligen granskar de inte mig, men ded känns som det. Jag tycker inte alls om att ha de människorna här. 

Ut skulle vi idag. Vad kan man göra ute nu? För lite snö för pulka, för fruset för att leka i lekparken. Vaf har de tänkt egentligen? Att vi ska göra snöänglar i vattenpölarna? Då får dom fan lägga sig för jag gör det då inte!
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: