En ny prydnadskudde till mitt hem.

Jag är faktiskt väldigt stolt över mig själv. Jag är inte den som syr eller har mig. Jag tycker inte det är sådär jätteroligt och jag är inte speciellt bra på det, men igår gjorde jag ett litet undantag. Jag kände att jag ville pyssla lite och bestämde mig för att sy. 

Jag tänkte att herregud vad fan har jag gett mig in på? Jag trodde att jag skulle ge upp ganska lätt, men jag tyckte faktiskt det var ganska roligt. Jag sydde en kudde för hand. En väldigt liten kudde visserligen, men ändå!

Kan ni fatta att jag sydde en kudde helt utan hjälp för hand? Den blev riktigt fin dessutom måste jag få säga.

Resultatet? Det ser ni här:



Det är bomull från en gammal nallebjörn inuti, röd filt som själva kudden, genomskinligt guldgult överdrag med rosa rosetter som har varit tofsar och ett spetsband på mitten. Inte så tokigt va?
Jonna

va fiiin :D duktig du är hunbun :)

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: