En natt utan mardrömmar och sovmorgon. Kan man begära mer?

Jag drömda inga konstiga drömmar inatt. Förutom att jag arbetade på en skola eller något. Minns inte exakt, men den drömmen kan man väl knappast kalla konstig? I alla fall inte om man jämför med de andra drömmarna. Sovmorgon fick jag också. 

Boendestöd har redan varit här och Alvin kommer inte förrän efter lunch. Johan har sprungit iväg på ett ärende så jag är helt ensam. Det känns skönt, men lite annorlunda. Det är inte ofta jag är helt ensam på det här sättet. För övrigt undrar jag vad jag ska hitta på idag. 

Jag blir så rastlös när det är städat och fint hemma så jag kan aldrig komma på något att göra. Kanske någon vän med barn vill komma över och leka med Alvin? Knappast troligt. Vi får väl se vad dagen för med sig. Det känns som en bra dag i alla fall!
Gaymasen

Sv: Haha, hur är en "vanlig" gayblogg då? Men tack. ^^

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: