Dumma tröja som inte passar mig!

Jag är riktigt trött idag! Måste vara för att jag sov så knasigt inatt. Jag är lite smårutten i magen också. Stackars Jonna, Johan och Sune fick märka av det. Jag råkade prutta lite och det stank som om jag skulle ha dekorerat hela rummet i bajs. Inte fräscht!

Stackars Sune blev helt avdäckad på golvet. Han sover aldrig på golvet annars. Jag trodde nästan att han hade svimmat först. Haha, men det är så det kan gå när min mage krånglar. 

Annars har jag ju inte gjort så jättemassor idag. Förutom att ta det lugnt och vilat magen. Jag har ju fått MASSOR med kläder också. Av både Jonna och Ida. Jag har inte ens hunnit gå igenom hälften än. Jag tänkte börja kolla lite mer när jag mår bättre. 

Och jag blev skitsur när jag gick igenom kläderna från Jonna för jag hittade en tröja som jag fullkomligt ÄLSKADE, men den var på tok för liten för mig. Det kändes ganska så surt!  

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: