Det har kommit en ny kategori i bloggen

Jag vill förklara kategorin så att alla förstår varför den ligger inne. Den heter Andra världskriget, Hitler och hans män. Jag är absolut inte nazist! Eller rasist för den delen heller, men ämnet Hitler och andra världskriget är oerhört intressant för mig. Därför väljer jag nu att jag delvis vill blogga om det.

Det kommer att skrivas om fakta, viktiga och betydelsefulla personer såsom Höss, Eichmann m.fl. Jag vet att jag skrev tidigare att denna blogg skulle handla om mig och mitt liv, men eftersom det är ett ganska stort intresse så tycker jag att det inkluderas i mitt liv. Det går nästan inte en dag hemma utan att vi pratar om någon därifrån eller ser en film som handlar om andra världskriget.


De kända orden "Arbeit macht frei" från koncentrationslägret Auschwitz.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: