Bloggarna jag följer

Tänkte dela med mig av bloggarna jag följer och läser dagligen:


Bambi - En härlig blogg om en underbar tjej som överlevt sköldkörtelcancer och precis har gift sig i Thailand 
Lady Dahmer - En jättebra bloggare som växlar med seriemördare och har väldigt bra åsikter om genus (Även hon som gjort denna gratisdesign)
Egoina - Humorbloggerska
Spiderchick - En till humorbloggerska. Det går inte att sluta när man väl har börjat läsa hennes underbara blogg
Tv-Minnen - En blogg om Tv-program och skådespelare
Astrid Lindgren stjärnor - En blogg om alla de som varit med i en Astrid Lindgren film. Vad de gör idag och massa annat roligt skvaller från filmerna
Sandra - Min söta vän bloggar som ensamstående till två barn
Fisen - Min syster

Kika in där. Jag kan speciellt rekommendera Lady Dahmer som är helt amazing på att skriva!

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: