Århundradets tråkigaste sekunder..

Boendestödet kom aldrig. Alvin bajsar brunt vatten, så det kändes inte så kul att ha andra över hit om det skulle vara magsjuka. Vi vill ju inte smitta någon. Jonna har fått åka hem och jag vet inte vad jag ska göra. Allting känns bara allmänt jättetråkigt just nu. 

Jag sitter och tittar på Hell's Kitchen i brist på annat. Jag tror jag har sett det här avsnittet typ tre gånger eller något sådant. Varför kör de så många repriser hela tiden? Det måste väl ändå finnas något nytt att visa?
Anonym

Du kommer snart få ett mail där det står att du har fått den etc. :) Jag skriver till dig när du ska ha fått mailet.:)

Anonym

Så nu ska du ha fått ett mail från bloggsvar på din mail. Titta mailen och berätta gärna för mig så jag vet att det har kommit fram. :)

sofia

hoppas att han inte blir magsjuk <3

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: