Vi är hemma

Jaha. Så var man hemma igen och har hunnit sätta sig till ro lite smått. Jag har ätit och kollat igenom alla bloggarna. Det känns skönt att vara hemma, trots att jag trivdes hos min kusin. 

I fredags tog vi bussen ganska tidigt och Alvin fick fredagslyx med jordgubbar på bussen, en leksak råkade jag visst köpa också. Sedan kom vi ut till min morbror och det var helt underbart där! Satt och pratade om allt möjligt med damen hans. Jag kunde verkligen koppla av. 

På eftermiddagen åkte vi hem till Mickis och tittade lite på Kalle Anka. Vi gick till affären för att handla fredagsmys och det råkade slinka ner lite gosedjur och leksaker i den påsen också. 

I går var vi ute i lekparken innan vi skulle grilla. Vi hade trevligt och efter att mickis och hennes sambo gått och lagt sig för kvällen satt jag och Mickis kompis Mimmie och pratade i ett par timmar. Jag var inte alls trött när jag vaknade imorse. Inte alls.. 

Tråkigt väder har det varit i helgen också. Jo, men visst det var ju självklart! Bara för att vi åker iväg och har oss så blir vädret elakt,.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: