Tankar, känslor, livet

Idag har jag spenderat massor av tid till att fundera på saker. På mitt förflutna och minnen som jag har haft. Jag borde känna mig deppad och ganska nere eftersom det är ganska tunga och tråkiga saker jag har tänkt på, men de bra stunderna övervägde. Därför känner jag nu ro i kroppen. 

Jag är glad att jag har haft motgångar. Det gör mig tacksam. Hade jag inte haft dom så hade jag inte hade haft dom erfarenheterna jag har idag. Jag har så lätt att se vissa saker nu. 

Det är klart att det sätter sina spår. Oftast kan jag inte tänka på en viss person utan att må dåligt, men idag försöker jag ändå se det positiva från det. Jag måste försöka se framåt. Jag ska klara det här! Jag kan det! Jag måste bara hitta min innersta styrka.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: