Random rubrik

Jag är galet trött just nu! Jag lägger mig alldeles för sent på kvällarna, men ikväll ska jag verkligen försöka lägga mig skapligt. Förhoppningsvis blir jag trött ikväll. Jag hade nämligen tänkt att försöka göra något idag. Vad vet jag inte än, men något i stil med städning, rensning eller packning. Det måste ju börjas snart. Nog för att vi redan har börjat, men det är inte tillräckligt. Tyvärr..

Jonna sov här i natt och nu ligger hon och blundar lite på soffan, Johan sover, Sune ligger utslagen på sängen och Alvin tittar på Mumin. Det känns inte som världens roligaste morgon direkt. Vi får väl se hur dagen tar sig. Jag skulle ju egentligen vilja göra något roligt som tex. parken zoo eller något annan utflykt, men vi har haft så roligt de senaste dagarna med grillning, kalas och glass så det kanske får vänta en liten stund.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: