Positiva morgonen

Idag har jag fått lite bra nyheter och känner mig därför på väldigt bra humör. Det är egentligen lite konstigt att jag är på så pass bra humör. Visst att jag har fått bra nyheter, men Alvin har knappt sovit något alls i natt. Så det har inte vi heller fått. Dessutom ligger en kär vän inne på sjukhus och tankarna går till den personen ♥

Fast idag ska jag försöka vara positiv! Den bästa nyheten som kom idag är att soc släpper oss. Dom avslutar med oss och lägger ned allting! Det känns så oerhört skönt. En enorm sten har trillat bort från bröstet och det känns som jag kan andas. 

Jag hoppas lite grann på att nyckeln till min nya lägenhet lämnas in idag så att de kan börja med renoveringen så att jag får flytta in sen. Det är inte alls långt kvar nu och det känns så underbart så det finns inte!

Positv, glad och full med livslust!
Zazz

Grattis gumman

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: