Onlinepizza = datingpizza?

Isabell kom hit en stund och vi satt och fikade lite. Sen kom Mattias över en stund och har setat och snackat lite. Det var ett år sen vi träffades så vi hade en del att snacka om. 

Sjukaste grejen ever hände mig! Jag fick ett sms av ett nummer där det stod "Va snygg du va", jag frågade vem och fick till svar "'är du singel?". Jag tyckte det var lite obehagligt så jag frågade vem igen. Jag hade beställt onlinepizza och det visade sig vara snubben som kört ut pizzan till mig,

Det är lite läskigt att skriva dit numret om dom hör av sig sådär. Jag kommer aldrig mer beställa pizza därifrån själv. 

Jag funderar på att antingen lägga mig och sova nu eller kolla på en film. Jag har så väldigt ont i huvudet fortfarande.
sofia

Det är inte så konstigt du är så snygg! <3333

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: