Någon som vill ställa upp och hjälpa till?

Här har det packats och rensats för fullt. Vi (läs Johan) har tömt nästan halva köket nu. Det känns så otroligt skönt. Vi hade tänkt att hyra någon liten lastbil eller något släp i veckan för att köra grejer till tippen, men problemet är att vi inte har någon som kan köra. Folk jobbar ju under dagarna och på helgerna vill folk ta det lugnt. 

Någon som känner att de har lust att hjälpa till? Naturligtvis betalar vi bensinpengar! Det fungerar nog inte med bara en bil eftersom vi har bokhyllor, soffor och massor med skräp i källaren som ska till tippen. Därför är det bäst om jag hyr ett släp och någon kan åka med Johan.. 

Se på mig, här sitter jag och försöker smöra till mig någon som kan hjälpa till.. Jag önskar jag hade ett körkort.. =/
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: