Möbler och Doll Divine

Jag skulle egentligen ha bloggat för flera timmar sedan, men jag fastnade på Doll Divine.

Här är en av bilderna jag gjorde:

Det ska föreställa en äventyrare. Jag blev sjukt nöjd! Haha..

Tänkte berätta vad jag köpte på Jysk tidigare idag.

Två stycken 80-sängar


En bäddsoffa, men jag kommer använda den som vanlig soffa också


Jag köpte en fåtölj till Alvins rum (den blå)

Jag köpte även ett par gardiner, en pläd och ett täcke.

Efter Jysk åkte jag och Malin till Tuna Park en stund där jag köpte fyra böcker: Engångsligg, En flickfotografs bekännelser, pojken i randig pyjamas och the Carrie diaries.

På Tuna Park träffade jag min farbror och en av mina kusiner. Dom är inte från stan så det var jättekul att se dom! Jag har inte träffat dom på över ett år. Hoppas det inte tar ett år till innan vi ses igen!
Jonna

dom där fotöljerna är så söta! jag har kollat in dom förut :) mycket bra köp! (allt) ;)

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: