Jag mår illa, som en gorilla..

Usch. Idag har jag inte alls mått så bra. Jag startade dagen helt okej. Förutom magont och lite frossa så var jag på topp. Sedan hände något och jag vet inte vad. Jag fick jätteont i magen och började må illa så jag fick lägga mig ner och vila en stund. 

Nog för att jag misstänker att min trevliga vecka närmar sig, men det är inte mensvärk jag har. Som tur är har värken lugnat ner sig nu, men jag mår fortfarande lite illa. Det kan ju kanske vara värmen också? Jag vet inte, men något säger ju ifrån.

Ikväll ska vi få låna kartonger så vi kan packa lite mer. Oerhört skönt! Fast det blir nog mest Johan som packar nu när jag inte känner mig så bra. Fan, jag kan knappt stå på benen.
Zazz

Många som mår illa utan anledning ser jag. jag mådde illa med magont i förrgår kväll. Kräkte en gång sen på morgonen var jag frisk. Läste på en annan blogg här i närheten av Eskilstuna som också vakant mitt i natten haft ont i magen och mått illa spytt och sen på morgonen mått bra. De är något skummt som går Krya på dig PUSS

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: