Deppig?

Igår hade jag jättemycket ångest, därför blev det ingen bloggning. Jag har haft lite av och till under dagen idag med. Därför blev det så sen uppdatering nu.

Som svar till Jojjo vill jag säga att jag fortfarande mår väldigt dåligt (jag blev förresten väldigt glad över din kommentar. Glad och rörd). Det är visserligen på bättringsvägen, men allt går i perioder. Det beror på hur dagarna är. Ju mer stress och press jag har desto sämre mår jag. Anledningen till att jag inte har skrivit så mycket om det är för att jag inte vill ha en deppig blogg. Jag vill inte att folk ska tycka synd om mig när dom läser att jag har ångest för att jag inte klarar av en sån simpel grej som att diska. 

Jag ska försöka blogga mer när jag är deppig också. Jag vill ju att ni som läser ska känna mig. Både mina bra och negativa sidor. Jag önskar jag kunde berätta allt för er. Jag vill gärna göra det, men vissa saker går bara inte. En del saker rör ju inte mig och även fast det får mig att må dåligt vill jag inte skriva ut det. Jag vill inte måla ut personer bara för att jag har en dålig dag. Sen finns det ju också dom sakerna som handlar om mig som jag inte skriver. Egentligen vill jag skriva dom, men det skulle såra för många att veta den totala sanningen om mig. Många skulle kanske inte ens tro mig. 


Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: