Uppesittarnatt..

Jag mådde lite dåligt i natt av ganska många orsaker så jag har inte kunnat sova en blund. En powernap runt nio och nu (två timmar senare) är jag pigg, men fortfarande deppad. 

Jag mår inte alls bra, men jag hoppas att jag gör det här till en för stor grej. Jag vill inte att det ska vara såhär som det är nu!

Imorse runt femtiden kanske kom Danne hit. Det var helt underbart! Vi har inte setts på flera år. Han var en av mina närmsta vänner för ett par år sen. Han fick mig på bra humör för en kort stund. Tyvärr varade det inte jättelänge eftersom han var tvungen att gå hem och sova. Det blir väl så när man jobbar nätter antar jag. 

Idag kommer Elin, Linda och Jonna hit. Det ska bli så skönt att bara få prata ut! Elin ringde mig i natt och lugnade mig lite, men det känns ändå bäst att få prata ut face to face. ♥
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: