Shopping på stan..?

Nu är det hög tid att fixa sig. Sofia och jag ska gå ner en sväng till stan. Vi ska bara vänta på att Johan kommer hit. Han ska ha Alvin medan vi går på stan. Jag är inte så förtjust i tanken att gå på stan med barnvagn. Vi ska köpa lösnaglar till Sofia som hon kan ha på bröllopet som hon ska till på fredag. 

Vem vet, man kanske hittar något annat roligt på stan. Fast jag känner egentligen inte för att shoppa. Inte just nu i alla fall. Dessutom är jag skitorolig över att mina pengar inte kommer på fredag. Gör dom inte det så kan jag inte åka till Gröna Lund på lördag.

Jag kanske får lov att shoppa lite ändå. För att stilla pengaångesten. Som ändå kommer bli värre efteråt. Jag kan oavsett inte åka med dom pengarna jag har nu för det kommer inte att räcka. Allt hänger på om pengarna kommer på fredag. Fast det tror jag och hoppas jag att dom gör. Annars ligger jag risigt till....


Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: