Shopping är alltid så mycket lättare än man tror och att stå emot är alltid så mycket svårare

Jag råkade shoppa lite grann. Lite mycket grann. Jag köpte lite nagellack (rättare sagt åtta stycken), två par örhängen, två halsband (ena på bilden nedanför), en kuvertväska (också bilden nedanför), två sminkborstar, tre hårklämmor, ett hårband, en tofs och nio ansiktsmasker. Plus några saker till min syster. 

Varför ska det vara så jäkla svårt att stå emot?

Men hej, jag är supernöjd med mina fynd trots att min plånbok nu vill gråta blod..
Gaymasen

"Jag ska bara ha lilla laxen" brukar bli hela butiken. Haha.



Och Wesley?! NAAAJ! Jag har aldrig gillat rö'tottar. ;D

Rebecca

Men det är ju ändå kul att komma hem med massa nya underbara saker :D trots att det svider lite i plånboken ;)

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: