Min tid i Stockholm

Tänkte berätta om dagarna jag var borta. Så ni är lite uppdaterade om vad lilla jag har gjort.

Lördag: Skulle ta tåget till stockholm. Alla tåg var inställda och det skulle ta flera timmar till en buss kunde komma. Hittade ingen som ville köra så det fick bli en taxi (vi hade inte tid att vänta i flera timmar). Kostnad? 2085 kr. Jättebillig resa det där. Eller inte.. Ska försöka kolla med Sj om jag kan få någon kompensation, men det tvekar jag starkt på. Träffade mamma, Toni, Danne, Sabina och Tobbe vid båten. Gick till gröna lund. Fick migrän. Vann en jättesöt nalle. Kom ombord på båten (det var inte lätt måste jag säga).

Söndag: Sträckte mig när jag vaknade så jag inte kunde röra mig. Gjorde lite mycket ont. Ringde Jonna för att kolla om tågen gick. Det gjorde dom inte. Gick till nåt aquarium. Såg fula fiskar och en jättesöt haj. Tog det mest lugnt på kvällen. Vi satt mest på bryggan och snackade (jag, Erik, Sabina och Danne).

Måndag: Tripp till staden. Blev bästa vän med Tobbe och bra vän med Sabina och Danne. Såg jättefina glasfigurer inne på NK som bara kostade 65 000 kr. Det har man ju i bakfickan sådär. Köpte Jenna Jamessons bok samt boken 14 år till salu. Käkade på tacobar. Gick till båten och satt på bryggan i någon timme. Erik, jag, Danne och Tobbe gick en liten promenad innan läggdags.

Tisdag: Skansen. Erik, jag och Alvin gick in i Aquariumet där. Såg världens sötaste krokodil ♥ och en apa som liknade Danne haha. Det var tänkt att Alvin skulle få klappa en orm och en spindel, men de andra gick ifrån oss så jag kände mig alldeles för stressad. Vi letade efter dom en bra stund. När vi väl hittade dom var jag så hungrig att jag var yr i huvudet. Efter att vi hade ätit ville jag, Danne och Erik inte vara kvar längre. Vi gick till bryggan och satte oss medan dom andra kollade på Allsång på skansen. Vi lekte sanning och konka utan konka. Fick veta lite saker om min bror jag kanske inte riktigt hade velat, men skit samma. Det var sjukt kul. På kvällen gick Danne och jag en promenad innan vi skulle sova. 

Onsdag: Hemfärd. Missade första tåget. Ville tillbaka till båten så fort jag kommit hem. 

Lite info: Toni är mammas kille. Tobbe, Sabina och Danne är hans barn. Tobbe är 9 år, Sabina är 14 år och Danne är 16 år. Deras båt är en Bavaria. Lägger upp en bild på en sån senare. Ska bara hitta en på google först haha.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: