Lugna mornar får vänta ett par år

Idag vaknade jag imorse av att det var helt tyst. Underbart! Sen så hörde jag Alvin ropa på mig från sitt rum. Det lät som om han inte visste var han var någonstans. Det är ju inte så konstigt kanske, men precis när jag skulle gå upp lät det som om han somnade om. Perfekt, då kan man ligga och dra sig nån minut. Jag somnade aldrig om, men det var skönt att ligga och höra tystheten.

*Klirr*

Fan, det lät precis som tältpinnarna i hans lektält hade gått upp. Jag gick upp för att titta och fixa till, men Alvin va inte på sitt rum och tältet stod som det skulle. Då sitter han på balkongen och har tagit sönder min porslinstomte som jag brukar ha under julgranen. Jättekul, eller inte..

När jag sen går in på bloggen får jag syn på det här:
Konstigt att Eva, Britt och Anders har samma Ip adress och att de skrev direkt efter varandra. Inte jättesvårt att lista ut vem det kan vara direkt, men vad ville den personen få fram med det hela? Meningen var kanske att såra mig? Nja i så fall lyckades det inte.. Det känns bara patetiskt..

Sluta vara så avundsjuk. I know you want to be me ;)
sofia

bry dej inte om henne! <3

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: