Gröna Lund idag!

God morgon på er!

Jag sitter här på balkongen och är något trött. Jag har typ bara sovit tre timmar inatt eller något sånt. Jag ska strax fixa i ordning mig och alvin. Bussen till tåget går om nästan exakt en timme. Jag har jättesvårt att bestämma vilka kläder jag och Alvin ska ha på oss idag. Det ska vara mulet med någon lätt regnskur, men ändå 20 grader i stockholm idag. Jag har ingen aning om det kommer blåsa eller inte. Det tål att funderas lite på.

Jag ska ju som sagt sova kvar i stockholm inatt och åka hem imorgon. Det känns lite trist att inte ha någon på tåget (förutom Alvin då) att prata med eller så, men det blir nog bra. Förhoppningsvis får jag i alla fall sällskap till tåget imorgon så jag slipper gå dit själv. 

Annars då.. Då vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Förutom att jag har tokmegaångest över att jag glömde bort disken igår. Jag hinner inte ta den nu heller så den måste stå till imorgon. Har verkligen ingen lust att komma hem till det. 

Alla inlägg som kommer upp senare idag är tidsinställda. Även ett inlägg imorgon har jag tidsinställt. Vi hörs imorgon igen ♥
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: