Bio, serier och min morgon..

Fy fan vad Harry Potter var bra igår. Jag grät som en liten fjortis och skratta till lite grann. Hela filmen var underbar, om man räknar bort slutet som var helt B. 

Jonna följde med mig hem efter bion och tittade på ett avsnitt av No ordinary family. Vem var med i det avsnittet om inte Jackson Rathbone? Eyecandy to the max!

Känner ni igen honom? Han är med i twilight...

För övrigt så gick jag och la mig runt tolv i natt och det tog nog inte lång tid innan jag däckade. Vaknade fick jag göra klockan sex. Alvin kanske tyckte att det var lför länge eftersom han verkligen insisterade på att jag skulle gå upp. 

Idag ska jag ta det lite lugnt tror jag. Linda skulle komma förbi en stund sen och även min syster kommer hit idag. Fisen ska stanna här i en hel vecka. Haha, det här kommer bli spännande.. Det ska bli kul att se om vi hinner gå varandra på nerverna eller inte. 

Fast oavsett. Jag älskar mina syskon!
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: