Top Model med cola, chips och dipp

Malin var här en stund och vi snackade lite skit, ritade med Alvin och tittade på Top Model.

Jag satt och retade Sune en stund och jag tror att han blev väldigt arg på mig. Han attackerade min arm och han brukar kunna bita ganska hårt, men idag var det värre än vanligt! Jag har fått jättemycket sår i huden och vanligtvis brukar jag inte få det. Jag har väl lärt mig min läxa nu kanske.

Sen var hon tvungen att åka hem och äta chokladpudding med sin kille. Jag är inte avundsjuk.. Inte alls!  Jag ska istället äta chips med dipp. Det är något att bli avundsjuk på. Förstår inte varför Malin hellre ville ha chokladpuddingen.

Malins fina teckning innan Alvin började fixa till den lite.. (Ja, det är mallar hon har använt.. hihi) Min teckning blev aldrig klar eftersom jag gav upp så ni får inte se den!
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: