Snart slut på en dag fylld med bråk och irritationer

Alvin har lagt sig och jag hoppas på en bättre dag imorgon. Nu tänker jag bara ta det lugnt och ladda inför dagen imorgon. Då ska Alvin till dagis och min kompis Sandra kommer hit en liten sväng. Hon ska få tillbaka sin internetdongel så jag måste komma på ett sätt att skaffa en ny på.

Tänker kolla om jag kan låna den två eller tre dagar till innan jag köper en ny, men behöver hon ha den får jag väl åka in till stan redan imorgon. Vi får se vad hon säger. Ska bli trevligt att få besök av henne och lilla Milo!

Tog tyvärr inga kort idag på grund av Alvins monsterhumör, men imorgon ska jag försöka få några bilder. Kanske tillochmed en outfit bild om Johan orkar att ta en på mig.

Slänger in en gammal bild från Alvins 2-årsdag så länge så ni har något att vila ögonen på en liten stund.

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: