Jag försökte leka kurragömma, men förkylningen hittade mig

Idag ville jag faktiskt hämta Alvin från dagis. Det är första gången på länge. Jag satt en stund och funderade om jag skulle orka, men bestämde mig för att gå ändå. 

När jag hade klätt på mig och skulle börja med ytterkläderna snurrade det till i huvudet och Johan bestämde att jag inte fick följa med. Så nu sitter jag här i soffan. Arg som ett bi för att jag har blivit förkyld, Jag visste ju att det var påväg. Jag har ju haft hosta, nysningar och ont i halsen. Jag ville bara blunda för den ett tag till, men när allt snurrar och det svartnar för ögonen så är det nog ett tecken på att man är sjuk.

Jag ska ligga och vila mig en stund innan jag tar outfit bild, för det hade jag tänkt att göra idag i alla fall. Kanske sminka till mig lite så jag ser piggare ut. 

Jag hoppas Sandra hör av sig också. Milo hade tydligen feber igår och jag har inte hört något från henne idag, trots sms och samtal. Det kanske inte är så bra att träffa Milo om jag är sjuk. Han är ju ändå bara en liten bebis.
Jonna

kom på att ja kan börja kommentera igen >.< jonna är snabb :P hoppas du blir frisker snart hunbun <3 me dont like it when youre sicker :o ;)

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: