Försvinn in i drömmarnas värld ett litet slag..

Nu är det tredje gången på mindre än en vecka som jag har drömt konstiga drömmar. Jag vill säga mardrömmar, men dom är inte läskiga. Dom är sjuka, twistade och dom handlar om sånt som bara inte händer.

Jag tänker tillochmed på dom i drömmen, så jag ör medveten om att jag drömmer. Det är helt sjukt. Inatt när jag drömde påminnde jag mig själv att jag måste blogga om det här. Berätta om mina tre konstiga drömmar.

Dröm ett drömde jag natten mellan tisdag och onsdag. Drömmen började med att Jonna, Malin och Linda låg fastbundna och avdäckade över ett stort badkar. Alla tre låg med huvuden neråt. I badkaret började jag dränka tre kattungar och efter dom tog jag Jonna och Linda. Jag fick ett telefonsamtal av min mormor så jag hann inte döda Malin. 

Mormor ville att jag skulle komma över på en fika, men jag sa att jag var upptagen (min mormor dog innan jag föddes så jag har aldrig träffat henne) och inte hade tid. Jag skulle precis återgå till Malin när hon frågade vad jag höll på med. Hon hade vaknat till och såg väldigt chockad ut. Sen vaknade jag.

Dröm två drömde jag i lördags till söndags. Där drömde jag att min kompis syster var en man och skulle kidnappa alvin. Sen vaknade jag bara. Det var en väldigt kort dröm och inget speciellt hände i den förutom det jag nyss skrev.

Dröm tre drömde jag i natt. Jag drömde att Rupert Grint var svensk och jobbade på Burger King. Jag ville bli vän med honom, fast jag minns inte riktigt varför. Jag började bråka med mina vänner och träffade bara Rupert. Det slutade med att vi åkte i en husvagn och jag fick ett raseriutbrott för att någon av mina vänner (minns inte vem av dom) ringde mig och frågade var jag var någonstans. Jag blev arg och kastade telefonen i golvet. Rupert blev chockad, men kollade sedan på skadorna som blivit på husvagnen av smällen.Sedan vaknade jag.

Jag förstår inte vad de här drömmarna betyder. Någon som vet eller kan hjälpa mig?
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: