Vad gjorde jag 2011?

Januari
Det hände inte så mycket under den här månaden

Februari
14 - Förlovade mig med Johan
20 - Åkte på kryssning

Mars
6 - Alvin gick på ett riktigt barnkalas för första gången
7 - Jag blev intresserad av andra världskriget
23 - Alvin fyllde och var magsjuk
25 - Skrev på kontrakt för lägenheten

April
6 - Alvin spräckte upp sitt knä och fick sy tre stygn
7 - Min dator gick sönder
15 - Fick en ny dator av pappa
16 - Vi var ute hela dagen på MITT initiativ (jag som för övrigt hatar att gå ut)
24 - Upptäckte Plants vs. Zombies och det gjorde mig beroende ett tag

Maj
3 - Misstänkte allergi mot pollen på Alvin då hans ansikte svullnade upp
18 - Pirates of the caribbean på bio med lillebror
19 - Fick veta att en fd väns mamma gått bort (tyckte väldigt mycket om henne)
27 - Svimmade
28 - Åkte till Ikea och handlade MASSOR av saker till nya lägenheten

Juni
4 - Köpte tvättmaskin
12 - Åkte till "morfars" hus i Norrköping för första gången på flera år
15 - Jag och Johan bröt förlovningen och gjorde slut
21 - Jag och Malin blev vänner efter ungefär ett års uppehåll
25 - En kille som körde ut pizza till mig skickade obehagliga sms och började flirta med mig
29 - Fick nycklar till lägenheten

Juli
13 - Harry Potter
14 - Min syster sov hos mig i en vecka
23 - Gröna Lund
28 - Träffade Elin första gången

Augusti
8 - Hade fyrkant
11 - Alvin började skolas in på sitt nya dagis

September
Minns ärligt talat inte vad som hände den månaden. Bloggade inte då heller så kan inte kolla bakåt i arkivet.

Oktober

13 - Alvin hade en kompis som sov över för första gången. Lines mamma Elin sov också här
19 - Jag stötte på min ärkefiende på ett träningspass. Har inte vågat ta mig dit sen dess
25 - Åkte till Ikea med Malin

November
2 - Bröt kontakten med Jonna
18 - Bokade flygbiljetten
24 - Insåg att jag och en fd vän aldrig någonsin kommer att bli vänner igen
25 - Breaking dawn på bio med mamma och syster
28 - Ändrade inställning om en fd vän

December
3 - Åkte till Paul vilket betydde att jag flög ensam för första gången i mitt liv
6 - Det blev vi ♥
15 - Sa upp kontakten med Linda
16 - Alvin blev slagen med spade
28 - Fick en kamera


Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: