Städa städa varje fredag och så varje jul, för det tycker jag är kul

Jag försöker städa.. Det går sådär. Önskar att jag hade någon som kunde hjälpa mig. Alvin är högt och lågt. Lyssna är nog inget han planerar på att göra idag heller. Jag har redan fått en hel del sparkar och slag. 

Johan har ont i ryggen idag med. Han har svårt att röra sig, så han kan inte hjälpa mig med varken städning eller Alvin. Jag skulle vilja klona mig själv just nu. Då hade allt gått så mycket lättare. 

En klon till att försöka få Alvin att lyssna och förhoppningsvis städa rummet. En klon till att diska. En klon till att plocka undan saker. En klon till att dammsuga och torka golv. En klon att ta ner saker till förrådet. En klon till att sova i tusen år. Och så jag.., Jag skulle inte ha någonting alls emot att få åka till min pojkvän..

Drömma kan man väl få göra, eller hur? Nu är det bara att dunka bra musik och hoppas på att jag lyckas städa mer än ett rum..


Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: