När ingen annan kan är det bra att ha en syster

Johans bror har varit här på en kopp kaffe. Samtalsämnet kunde ha varit trevligare. Det började med rock och avslutades med nyår och spya. Riktigt trevligt. Kanske inte. De har nu åkt i väg för att hämta Alvin så dom är nog på väg hem snart. 

Imorgon ska Johan på jobbsökarkurs eller vad det nu är och jag ska få träffa min kontaktperson för första gången. Johan kan inte ta med sig Alvin och jag har ingen lust med det. Jag vill gärna inte vara så distraherad när jag träffar henne för första gången. Som tur är ställer syster upp och är barnvakt.

Syster kommer redan ikväll och sover över eftersom det är på förmiddagen. Undrar vad vi ska hitta på. Det blir väl att se någon film eller så.


Ska försöka passa på att växla pengar imorgon på stan också och försöka hitta ett minneskort till min nya kamera. Vill gärna ta lite bilder på nyår.


Sofia och Alvin (Han var bara några månader här)
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: