Morgon med Alvin

Alvin vaknade av och till i natt, så Johan kom i säng ganska sent. Alvin tog en sovmorgon och vi sitter och kollar på Disney Junior. Jag är inte direkt sådär jätteintresserad av det, men han tycker ju om det. 

Vi har druckit ett varsitt dag med cola innan frukosten och öppnat våra kalendrar. Vad jag fick kommer visas i ett senare inlägg. Snart blir det frukost för våran del. För Alvins del snarare. Jag vet inte om jag får i mig något. 

Jag och Alvin har lyxat till det lite extra och tänt ljus och till frukosten tänkte jag att vi skulle kolla på julkalendern på svtPlay. Jag hoppas att han känner att jag vill ha en mysdag med honom idag. För imorgon åker jag ju. Och är borta från min prins en hel vecka.

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: