Kan inte bestämma hur jag ska göra

Den här morgonen har inte varit rolig. Alvin har varit högt och lågt. Han har skrikit, slagits och varit överallt och ingenstans. Tanken är att vi ska gå på stan idag, men jag har faktiskt ingen lust alls att gå med honom. 

Jag ska till resebyrån och se när jag kan åka till min älskling nästa gång. Alvin ska till leksaksaffären och köpa en leksak för pengarna han fick från sin farbror. 

Fastighetsskötaren kom idag också med min diskmaskin. Han sa att vi måste absolut börja med golvet nästa vecka. Nästan som att det var mitt fel att det inte hade blivit av! Jag vill bara få det gjort! Jag har väntat i ett halvår på att dom ska göra det. Men, men huvudsaken är väl att dom faktiskt gör det någon gång innan jag flyttar här ifrån. Eller?

Nu tänker jag kolla i lite reklamblad, fixa i ordninng mig och sedan bestämma hur jag ska göra idag.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: