En normal söndag

Johan och jag har tittat på Beck. Även fast man har sett filmerna tusen gånger så sitter vi bänkade varje söndag framför fyran.

Det är snart läggdags för min del. Jag är ganska trött nu. Jag ställde ju tillbaka dygnet när jag var hos Paul. Imorgon ska jag dessutom lämna min lilla bumbi på dagis. Fisen ska komma efter skolan också. 

På tisdag är det lussefrukost på dagis. Att barnen är utklädda är trevligt, men inget måste. Alvin har ingen dräkt som passar, men en luva får han i alla fall ha. Önskar jag kunde köpa en fin dräkt som han kunde ha på sig, men det räcker inte pengarna till just nu. Om någon vänlig själ vill ge honom en att ha på sig skulle jag inte neka. Haha..

Känner mig för övrigt som en människa igen. Jag har rökt normalt, druckit normalt med cola, moffat cheeze ballz och ätit normal mat. En skön dusch har jag tagit också, men Pauls dusch är nog bättre ändå.

Jag vill tillbaka ♥


Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: