Dålig sömn

Idag mår jag bättre. Jag spenderade hela gårdagen i sängen förutom när jag åt och en snabbdusch. Jag hann se tre filmer när jag låg i sängen. Nativity (tror jag att den hette), November christmas och The nightmare before christmas. Alla julfilmer. November christmas var helt undervar. Jag var inte långt ifrån tårarna där. 

Idag ska ni få veta vad jag fick i lucka 24, veta lite mer om vad som hände på julafton och se vad jag fick i julklapp. Fast först måste jag klä på mig och fixa i ordning mig. Jag vaknade ganska nyligen. En aning sent kan tyckas, men jag har varit vaken mer än halva natten.

Jag hade jättesvårt att sova eftersom min hjärna var lite paranoid och tänkte lite jobbiga saker. När jag väl fick ro och kände att jag kunde slappna av och sova vaknade alvin. Det tog ett tag innan han somnade om och jag kunde inte slappna av igen förrän han hade somnat. Jag fick någon timmes sömn och sedan kom han in och skulle sova brevid mig istället. Det tog ett tag innan vi båda somnade då med. 

Nej, nu måste jag verkligen börja fixa mig och eventuellt få i mig lite frukost. Vi ska till pappa och hans fru idag och fira lite jul.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: