Bra nyheter!

Jag är så sjukt glad just nu! Min gode man ringde precis. Jag fick en kontaktperson! Och det ska komma igång så snart som möjligt! Senast 20 december tror jag hon sa. Så det blir redan innan jul. 

SÅ JÄVLA SKÖNT! 

Nu har jag någon att göra saker med på dagarna när mina andra vänner inte kan! Nu har jag någon som ska motivera mig till att komma ut ur lägenheten! Det här är så bra nyheter för mig. 

Äntligen går allt i rätt riktning. Jag kan knappt sitta still för att jag är på så bra humör!

Och hon sa att jag inte tar kontroll över mitt liv? Hahaha.. Jag har bara en sak att säga dig just nu.. Jag hoppas du är lyckligare utan mig som gör ditt liv jobbigare. För det finns inte en enda fet chans att jag kommer ta tillbaka dig som vän igen!

Nu tar jag tillbaka kontrollen över mitt liv!

Gaymasen

Haha ja jag kände mig superdum när jag tänkte "men att jag inte hört att det finns något mot snor???" men ja, så var det ju inte. ;-D

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: