Stäng grinden efter dig!

Idag är jag ett stort rött monster. Krävs nog inte så många gissningar där för att fatta att jag har fått min mens idag. Frågan är om jag är lättirriterad på grund av den idag eller om jag hade stört mig lika mycket på det som hände i morse ändå.. 

Jag lämnade Alvin på dagis imorse. Han ska vara där helt själv idag. Jag ska hämta honom runt tolv. Fast det hör inte till saken. När jag hade sagt hej då till Alvin och skulle gå så har precis en mamma, en pappa, en son och en dotter kommit in på dagisgården. 

Det är två grindar man ska gå igenom för att komma till den avdelningen vi var (fast utanför då, dom var ju ute) och dom hade inte stängt någon av dom! Dom kanske tänkte att "vi ska bara lämna av lite snabbt, det går så fort så vi behöver inte stänga" eller vad vet jag. Folk undrar hur barn kan rymma från dagis. Det är för att korkade människor inte stänger grindarna. 

Det spelar ingen roll hur länge eller inte du lämnar grinden öppen. Barn är snabba! Riktigt snabba! Tänk dig för minst två eller tre gånger till!

Jag ville gå fram och säga åt föräldrarna att dom inte kunde göra så. Man måste stänga grinden. Fast jag kunde inte. Jag vågade inte. I stället gick jag. Och stängde båda grindarna efter mig.


Alvin i affären häromdagen. Jag vill aldrig att han ska försvinna från mig ♥
Anonym

du skriver inget vad händer

michelle

stärk kille där

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: