SHIT! Det här trodde jag aldrig..

Jag bloggade inte så mycket mer i förrgår. Mitt internet cpade jättemycket. Igår hade jag ångest och tusen andra känslor till så det gick inte riktigt att blogga då.

I förrgår gick i alla fall jag, Petra, Linda och Jonna ut på krogen. Först hade vi förfest hemma hos mig. Det var helt sjukt kul! Vi dansade och sjöng och skrattade. 

Efter att vi lämnat min lägenhet ville flickorna åka en karusell. Det var ju trots allt åfesten. Dom blev nertrampade i kön till karusellen. Verkligen nertrampade! Linda har så ont i foten nu att hon inte kan gå knappt på den, Petra fick sår på knät och handen och jag tror att Jonna ändå klarade sig ganska bra. 

Flickorna återhämtade sig och vi gick till krogen. Dom spelade en av mina favoritlåtar och jag kände att jag verkligen var på gång. Jag skrek och dansade som aldrig förr. Efter ett tag gick vi upp på övervåningen och där träffade jag på ett ex till mig. Jag kände att jag ville visa honom vad han hade missat så jag började dansa loss. Efter det hånglade jag lite med Linda.

Efter krogen bestämde jag att det var efterfest hos mig. Linda och Petra ville hem så jag drog med mig Jonna, mitt ex och hans vänner hem till mig på efterfest. Det var sjukt kul! Det hände någonting den natten som jag aldrig kommer att glömma. Natten slutade med att jag och killarna (tre stycken) sov i min säng.. När jag vaknade var dom borta.

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: