Så slut i huvudet att jag glömmer bort att jag har en blogg..

Jag glömde helt bort bloggen igår också. Min syster ville komma hit och sova här. Då passade jag på att överaska henne med att bjuda hit en av hennes bästa vänner. Vi åt tacos och kollade på Gothika. Vi hade jättemysigt. 

Pratade även med Paul på msn igår! Det var helt underbart. Vi har typ inte snackat på kanske två år eller något och vi började prata om att han kanske skulle komma och hälsa på mig i början av nästa år. Det skulle vara så jäkla roligt! Fast jag kände mig lite ringrostig på engelskan där en liten stund, men det bättrar väl sig nu när vi har börjat prata igen.

Idag är tanken att min bror ska komma hit och sova över här, men jag vet inte om jag orkar det. Jag känner mig typ helt slut i hjärnan. Det känns jätteskönt att veta att jag blir barnledig i morgon. Då ska jag bara ta det lugnt och inte göra någonting. 


Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: