P

Oj vad bra det gick att skriva här igår då. Jag satt och camade med Paul hela kvällen. Det var jätteroligt. 

Paul är min kompis från England som jag träffade när jag var där för fyra år sen. Vi brukar sitta framför camen varenda kväll och snacka. Om han får ledigt från sitt jobb ska han komma hit och hälsa på mig och Alvin i oktober. Jag hoppas verkligen han kan komma. Det skulle vara så roligt.

Han är en av mina bästa vänner trots att han bor så långt bort och vi bara träffats några dagar. Han vet hur man får mig att skratta, jag kan prata med honom om precis vad som helst och det är jätteskönt. Att han är sjukt snygg gör ju inte det svårare att vara vän med honon heller. Haha. Vem vet, det kanske kan hända någonting när han kommer hit! I så fall slutar det säkert med att jag flyttar till England som jag velat i så många år. Fast man vet ju aldrig. Den som lever får se. Jag tar en dag i taget. 

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: