Beware - The bitch is back

Tillbaka från min bloggpaus jag inte berättade om. Jag kände att jag behövde ett litet break för det har varit så jäkla mycket skit runt omkring. 

Nu är jag tillbaka i alla fall. Jag hoppas att det ska rulla på, det gör jag verkligen. Om det inte fungerar så kommer jag nog att lägga ned bloggen helt. Jag vill inte ha en halvdan blogg med inlägg lite här och lite där. Vi får se hur det blir. Tänker ge det ett sista försök i alla fall.

Lite smått som har hänt då. Alvins inskolning på dagis går som en dans. Han vill inte ens gå där ifrån. I förrgår gick vi till en lekpark här i närheten direkt efter daigs. Han lekte lite och sedan blev det lite kyligt och vi gick in. Vi satt och spelade vem där och åt hamburgare. På eftermiddagen blev det jättefint väder så vi gick ut till lekparken ett tag till där Alvin träffade sin kompis Mio. Jag satt och pratade med Mios farfar tills vi skulle gå in. Jonna kom över och Alvin slocknade på soffan innan jag ens hade hunnit byta blöja på honom.

Igår var det Årbyfestivalen här. Jag tvättade och vi var ute i lekparken en stund, Vi lyssnade på musiken och bara tog det lugnt. På kvällen fick jag besök som stannade kvar över natten. Vi kollade på film och somnade. Det var väldigt mysigt. 

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska ägna dagen åt. Jag känner för att gå ut i lekparken, men det är så förbannat blåsigt. Vi får se vad man hittar på.

Sommarkänsla (gammal bild)
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: