Valborg

Jag är jättemegatrött just nu. Och hungrig. Jag måste snart äta lite frukost. Undrar om jag kan lura Johan till att göra åt mig?


Det blev lite sent igår kväll. Jag satt och väntade på att Jonna skulle komma hit från en fest och sova här. Och så ville jag prompt se en film som började halv två i natt. Den filmen var inte bra någonstans. Jag minns inte ens hur dags jag somnade. Skäms på mig!

Ikväll ska jag träffa Jonna, Linda och några till för att inta lite alkohol och festa. Det ska bli riktigt skojigt. Som det är nu festar jag ju nästan aldrig. Speciellt inte om man jämför med förra sommaren då jag var ute ganska mycket. 

Tar med mig datorn till Jonna så jag kan blogga när jag är där. Fixar nåt inlägg till kvällen när jag är borta också.

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: