Påskafton idag

Idag har jag fått en sovmorgon. Johan tog Alvin imorse. Väldigt skönt.

Idag ska vi ge oss ut och grilla. Vi har ingen att gå hem och äta påskmiddag hos, så det här blev ett alternativ istället för påskmaten. Dessutom verkar det vara riktigt underbart väder. 

Mamma dissade ju oss och åkte väg över helgen, farmor är sjuk så vi kunde inte åka dit och svärföräldrarna har redan haft sitt. Ingen som vill grilla lite med oss idag? Haha..

Förutom att vi ska ut och grilla ska jag leka lite med photoshop idag. Jag ska jobba lite med headern jag ska göra och lite sånt.

Ha en riktigt bra påsk nu alla!

Ps. ML frågade vad vagnen kostade. Den kostade 50 kr. Det tycker jag är helt okej för en begagnad vagn som ser helt ny ut. Den har inga skavanker alls och fungerar utmärkt. Jag är bara lite ovan att köra den, men man lär sig väl.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: