Still going strong

Jag känner mig lite bättre nu. Inte helt bra, men ändå lite bättre. Jag har fått världens sötaste sms av Jonna som skrev att jag var unik. Det värmde! Det hoppas jag du vet om ♥

Jag hade ingen aptit så jag kunde inte äta något. Det tog bara stopp. Jag knatade upp till apoteket i stället och dom hade min medicin! Så nu är den uthämtad och klar! Jag hoppas verkligen jag kan sova "normalt" nu i natt. 

Johan ska snart gå till sin syster och ta Alvin med sig så jag blir lite ensam. Vad ska jag hitta på då? Den som lever får se, brukar man ju säga.. 


Bjuder på en glad bild på min tumme för att liva upp stämningen lite. Visst är det coolt att min nagel ser ut sen en liten keps?
Zazz

Haha min syster Malin gav dem till min andra syster Hanna i julklapp förra året. så jag har träffat dem två filurerna på riktigt XD

Jonna

Tänk så menade ja inte på ett bra sätt då ? :o haha nejdå ! klart jag menar på ett bra sätt :) du är alltid så rolig å intressant att prata med för att du är så unik! de är något man fascineras av med dig :) <3 hejar på!

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: