Rosanna i lyxfällan

Jag kollade på lyxfällan igår. Jag brukar ju inte göra det med tanke på ångesten jag får av att se det, men eftersom jag hade hört att Rosanna (för er som inte vet är hon en bloggerska) skulle vara med så ville jag se det. 

Seriöst, hon måste ju vara trög på riktigt. Nog för att hon ändrade sig och så i slutet, men i början satt jag bara och suckade åt henne. Hon ville INTE sälja sin onödigt stora platt-tv, hon hade ett jobb som hon inte gick till och hon var helt onödigt lat. Nog för att jag kan vara lat, men det där var larvigt. 

Sen förstår jag inte varför dom tog med henne heller. Var det för publicitets skull eller? Hon hade ju inte ens kommit till kronofogden! Är inte hela meningen med lyxfällan att hjälpa dom i verklig knipa som verkligen inte klarar sig och har hur mycket som helst hos fogden? Det trodde jag i alla fall..

Rosanna Charles
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: