Nu är jag tillbaka! Hurra!

Jag har varit vaken en stund nu, men jag tänkte vakna till lite innan jag skrev ett inlägg. Jag är nog inte tillräckligt vaken än haha. 

Alvin fick sy igår. Tre stygn blev det. Han hade skrikit till och blivit ledsen när han fick bedövningen, men sedan lockade Johan med sina tatueringar som Alvin fick titta på medan dom sydde. Han var väldigt lugn och ville mysa jättemycket när han kom hem. Inte så konstigt när han hade ont i knät. 

Sen kom Jonna hit! ♥ Och Alvin fick en försenad födelsedagspresent. Det var en jättefin verktygslåda i trä. Alvin tyckte jättemycket om den. Johan och Alvin åt pannkakor och sen hade vi mys hela dagen. 

Jonna och jag tog en promenad. Det var jätteskönt ute. Det börjar verkligen kännas som vår. Det gillas starkt. Sen kollade vi på film och hade det trevligt. Först såg vi på Min Stora Kärlek som gick på tv och sedan på pojken i randig pyjamas. Igen. 

Alvin hade jättesvårt att somna igår kväll. Bedövningen hade ju slutat verka och fast han hade fått lite Alvedon så hade han jätteont. Det är inte så konstigt. Han tyckte dessutom att plåstret såg lite läskigt ut. Det var ju ganska stort och hade blödigt igenom lite. 

Snart kommer boendestöd hit och Alvin verkar inte ha lika ont idag som igår. Vi får se vad som händer idag. Det beror ju helt på Alvin, vad han orkar eller inte.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: