När hjärnan och sanningen är oense..

Jag har inte alls mått dåligt. Jag har måt illa, haft humörsvägningar, varit tröttare än vanligt och väldigt mycket mer. Jag har haft graviditetsymptom. Jag har kännt mig gravid, och tjock och ful. 

Samtidigt som min kropp har gått och trott att jag har varit gravid så har jag vetat att jag inte är det.. Jag är skengravid. Det är inte roligt.. Jag mår såhär helt illa i onödan.

Hur kan man bota en skengraviditet bättre än att se svart på vitt att man inte är gravid? Därför köpte jag två graviditetstest häromdagen. Båda negativa såklart. Det visste jag ju. Symptomen då? Har dom försvunnit? Inte alls. Inte ens en liten gnutta.. 

JAG VILL INTE MÅ ILLA FÖR PRECIS ALLTING JAG SER OCH KÄNNER DOFTEN AV LÄNGRE..
Jag vill bara må bra..
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: