Kvällen ikväll

Jag har fortfarande lite ont i rumpan, men det börjar lägga sig lite. Johan och Alvin kom hem för typ två timmar sedan och Alvin har somnat nu. 

Snart ska jag titta på någon dokumentärgrej (eller nåt?) om Charlie Sheen. Den går på femman och börjar typ när som helst. Hoppas det är intressant. Annars pallar jag inte riktigt att kolla på det. Då blir det nog någon film istället. 

Jag har tagit mina sömntabletter nu och jag börjar fundera på om jag faktiskt har provat dom förut. Jag tyckte jag kände igen dom. Annars är dom ganska lika några andra tabletter. Jag tog dom för typ en timme sen i alla fall så vi får se hur det fungerar med sömnen i natt. Jag känner inte av någon trötthet än, men det kanske kommer snart.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: