Jag älskar min underbara son.

Fast just nu kunde han faktiskt fått vara lite tystare. Han hörs hela tiden och jag fick migrän trots allt. Det kom igår kväll som en blixt och jag hade jättesvårt att somna. Någon konstig dröm har jag drömt också. Jag jobbade på typ Ica eller något. Jätteskumt.

För övrigt skulle mina pengar komma idag, trodde jag. Dom kommer visst imorgon. Jag förstår inte hur jag ska klara det här idag. Jag har absolut inga cigg och ingen cola. Det är hemskt! Och ändå är nog det värsta att min telefon har gått till Comviq Bas så jag kan inte höra av mig till någon. Inte ens via sms.

Det är ju ganska tur att ingen ser mig. Jag sitter i ett mörkt rum, med solbrillor på. Endast för att jag ska kunna titta på datorn utan att känna av huvudet för mycket. Sovmasken har jag inte orkat ta av mig än. Jag misstänker att jag kommer gå och lägga mig om en stund ändå. Då är det lika bra att ha den kvar.

Så ser jag ut just nu.. Pigg och alert, eller? Kanske inte!

Ps. Jag vet inte om jag kommer att skriva så mycket idag. Det beror helt på vad migränen säger. Jag ska försöka sova och ta det lite lugnt. Vad jag ska göra har jag ingen aning om.
Jonna

WTF ?! va fan kommer dom inte idag för :S mina har ju kommit.. idiotiskt!

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: