God morgon världen! Vilken underbar dag!

Förlåt att jag inte skrev något igår kväll. Jag ville utforska datorn och bara surfa runt lite. 

Igår hade jag jättesvårt att somna för jag hade jätteont i magen, men när jag väl somnade så sov jag jättebra. Det var varmt ocg mysigt att vakna upp i sängen i morse för jag sov med två täcken i natt. Jag hade lite frossa innan jag somnade. Det är ju tur att man har mer än ett täcke.

Idag ska vi hem till min underbara pappa och fira honom. Han fyllde år i torsdags. Det ska bli trevligt! Det kommer att bli skönt sen när vi flyttar, för då är det mycket närmare att komma och hälsa på. Nu känns det så långt bort när man inte har bil. 

Annars har jag inga planer på att göra någonting annat idag. Ta en dusch kanske, men för övrigt vill jag bara ta det lugnt.

Det här är min nya älskling förresten
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: